UPPTAGEN

sorry för verkligen sämst uppdatering men ska åka till Stockholm imorron så har haft fullt upp med o träffa lite vänner, packa osv! Tror tyvärr att uppdatering inte kommer bli den bästa när jag är i Stockholm heller eftersom jag kommer göra massa saker! Jag kommer nog gå på Grönan, shoppa och en massa annat! Om inte så kommer jag ju umgås med min familj då. Släkten på mammas sida bor ju i Stockholm, så de är ju därför jag ska dit. Men hoppas ni har de bra iaf, även fast uppdateringen säkert kommer vara sämst, men ska försöka göra lite tidinställda när jag får tid över, vad sägs om det? :) Låter bra va?
 
Aja, hoppas ni alla får en fortsatt bra kväll! :D

Postat av: sofie

sv: jodå allt är jättebra! :) Vad händer hos dig då? :D KRAM!

2012-07-04 20:24:56
URL: http://www.sofiebloggisen.devote.se
Postat av: Lydia

Fin blogg! :)

2012-07-06 22:57:38
URL: http://lydiiawykman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: